1. Smluvní vztah a služby:
1.1 Adam:
Adam znamená společnost Adam Technology s.r.o., se sídlem na adrese Evropská 2758/11, 160 00 Praha 6, Česká republika, IČO: 09360735, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 335125.
Adam je technologická platforma (dále jen „Platforma Adam“), jejímž účelem je umožnit fyzickým a právnickým osobám projevit zájem o odborné služby pro domácnosti (dále jen „Profesionální Služby“) poskytované nezávislými poskytovateli těchto služeb na základě smlouvy se společností Adam. Berete na vědomí, že společnost Adam neposkytuje Profesionální Služby ani žádné jiné řemeslné služby nebo služby pro domácnost a všechny tyto služby jsou poskytovány nezávislými dodavateli, kteří nejsou zaměstnanci společnosti Adam.
Přístupem ke službám a jejich používáním vyjadřujete svůj souhlas s těmito všeobecnými obchodními podmínkami a uzavíráte smlouvu o používání Služeb společnosti Adam (dále jen „Smlouva“), která zakládá smluvní vztah mezi vámi a společností Adam. Pokud s těmito všeobecnými obchodními podmínkami nesouhlasíte, nesmíte služby používat. Tyto Všeobecné obchodní podmínky výslovně nahrazují veškeré předchozí smlouvy nebo ujednání s vámi. Společnost Adam může kdykoli a z jakéhokoli důvodu okamžitě ukončit platnost těchto všeobecných obchodních podmínek nebo jakékoli vámi poskytované služby nebo přerušit poskytování služeb či odmítnout přístup ke službám nebo jejich části.
Společnost Adam může dle vlastního uvážení měnit Všeobecné obchodní podmínky a další dokumenty, které jsou nedílnou součástí Smlouvy, mimo jiné v případě změn platných právních předpisů, služeb a smluv se svými dodavateli. Změny vám budou oznámeny e-mailem nebo oznámením v administraci platformy Adam. Všechny změny nabývají účinnosti k uvedenému datu, které musí nastat nejméně 30 dní od data oznámení změn, a vztahují se na veškeré následné používání služeb společnosti Adam. Pokud se změnou nesouhlasíte, můžete Smlouvu vypovědět s účinností po uplynutí jednoměsíční výpovědní lhůty, která začíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po doručení písemné výpovědi, přičemž výpověď musí být doručena na adresu adam@mujadam.cz před datem účinnosti změny. V případě výpovědi podle tohoto odstavce se po dobu trvání výpovědní lhůty použijí aktuálně platné Všeobecné obchodní podmínky. Vaše další používání služeb společnosti Adam po uplynutí doby platnosti znamená, že změny přijímáte a souhlasíte s nimi.
1.2 Uživatel (dále jen „vy“ nebo „Uživatel“):
Uživatelem se rozumí fyzická nebo právnická osoba, která projevila zájem o objednání Profesionálních Služeb poskytovaných Profesionálem.
Pokud jste fyzická osoba, používáním Platformy Adam prohlašujete, že jste starší 18 let nebo že u vás nastaly okolnosti, v jejichž důsledku jste nabyli svéprávnosti, a jste tedy svéprávnou osobou s plnou způsobilostí k právním úkonům.
Pokud jednáte jménem právnické osoby, používáním Platformy Adam prohlašujete, že jste oprávněni uzavřít tuto Smlouvu jménem právnické osoby, jejíž údaje (především název společnosti a identifikační číslo) jste jako zástupce této právnické osoby poskytli společnosti Adam při projevení zájmu o objednání Profesionálních Služeb.
Vědomé poskytnutí nepravdivých informací, mimo jiné včetně vašeho jména, adresy, telefonního čísla nebo e-mailové adresy, je závažným a podvodným jednáním, které může společnosti Adam, nezávislým poskytovatelům Profesionálních Služeb a dalším třetím stranám způsobit značné škody a porušení ochrany osobních údajů, včetně časových nároků, úsilí potřebného k vyřízení takové žádosti, nákladů na její vyřízení a případných pokut. Pokud při projevení zájmu o objednání Profesionálních Služeb vědomě společnosti Adam poskytnete nepravdivé, náhodné nebo jinak smyšlené informace, vystavujete se riziku, že vám společnost Adam uloží pokutu až do výše 20.000 Kč za každou vědomě poskytnutou nepravdivou informaci.
1.3 Profesionál:
Profesionálem se rozumí nezávislý poskytovatel služeb, který je právnickou nebo fyzickou osobou a který má zájem o uzavření Smlouvy o dílo s Uživatelem, jejímž předmětem je poskytování Profesionálních Služeb.
Berete na vědomí, že Profesionálové jsou nezávislými poskytovateli služeb a nejsou zaměstnanci společnosti Adam. Mezi Profesionály a společností Adam neexistuje žádný pracovněprávní vztah.
Berete na vědomí, že společnost Adam nekontroluje odborná oprávnění, licence či povolení Profesionálů poskytujících služby vyžádané prostřednictvím Platformy Adam.
1.4 Smlouva o dílo:
Smlouvou o dílo se rozumí smlouva uzavřená mezi Uživatelem a Profesionálem, jejímž předmětem je závazek Profesionála poskytovat Uživateli Profesionální Služby ve sjednaném rozsahu a za dohodnutou cenu.
1.5 Místo poskytování služby:
Jde o místo, které Uživatel uvedl při vyjádření svého zájmu o nákup Profesionálních Služeb v Poptávce.
1.6 Komunikace mezi stranami
Komunikace mezi stranami probíhá prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v případě Uživatele v Poptávce a v případě společnosti Adam na jejích webových stránkách.
1.7 Služby společnosti Adam
Služby poskytované společností Adam zahrnují mimo jiné poskytování platformy Adam Technology, zákaznické podpory a zajištění komunikace mezi Profesionálem a Uživatelem.
2. Zadání poptávky k vyhledání profesionála
2.1 Obsahem poptávky k vyhledání Profesionála zadané online na adrese www.mujadam.cz nebo na jiné přesměrované či jinak upravené adrese (dále jen „Poptávka“) je zejména:
- specifikace oblasti poskytování služeb, o které má Uživatel zájem,
- informace o tom, zda je požadováno, aby Profesionál zajistil materiál (např. stavební materiál), nebo zda si Uživatel zajistí materiál sám na vlastní náklady,
- případně další relevantní informace související s poskytováním Profesionálních Služeb,
- cena, kterou Uživatel nabízí Profesionálovi za výkon Profesionálních Služeb,
- jméno a příjmení Uživatele,
- telefonní číslo Uživatele,
- e-mailová adresa Uživatele,
- Uživatelem preferované datum poskytnutí Profesionálních Služeb Profesionálem,
- adresa Místa poskytování služby.
3. Rozsah Profesionálních Služeb
3.1 Přesná specifikace služeb Profesionála, které Uživatel poptává, je uvedena v Poptávce.
3.2 Profesionální Služby jsou poskytovány v Místě poskytování služby uvedeném v Poptávce.
3.3 Konečný rozsah prací a cenu za vykonání prací si Uživatel a Profesionál dohodnou písemně v dokumentu podepsaném oběma stranami (dále jen „Objednávka“) v Místě poskytování služeb před zahájením prací.
4. Cena
4.1 Poté, co od Profesionála obdržíte Profesionální Služby, vám společnost Adam jménem dotyčného Profesionála zprostředkuje úhradu příslušných poplatků jako zástupce Profesionála s omezenou pravomocí pro výběr plateb. Pokud společnost Adam nestanoví jinak, vámi zaplacené poplatky jsou konečné a nevratné.
4.2 Poté, co Uživatel zadá vstupní údaje na www.mujadam.cz, zobrazí Adam doporučenou cenu, která dle společnosti Adam odpovídá zadaným vstupním údajům a za kterou může dle společnosti Adam dojít k propojení Uživatele s Profesionálem. Tato částka je pouze doporučená a odhadovaná na základě informací zadaných Uživatelem. Konečná cena se stanoví výhradně dohodou mezi Profesionálem a Uživatelem v Místě poskytování služby před zahájením poskytování Profesionálních Služeb Profesionálem. Společnost Adam nestanovuje konečnou cenu a její stanoveni nikterak neovlivňuje.
4.3 Konečnou cenu za poskytnutí Profesionálních Služeb stanoví Profesionál na místě před zahájením Profesionálních Služeb na základě odborného posouzení rozsahu prací, vyměření Místa poskytování služeb a dalších faktorů, které mohou mít na konečnou cenu vliv.
4.4 V případě, že se konečná cena stanovená Profesionálem před zahájením Profesionálních Služeb liší od doporučeného odhadu, má Uživatel právo před zahájením prací Poptávku zrušit.
4.5 Cena je splatná do pěti (5) dnů od předání dokončeného díla Profesionálem pouze a výhradně na následující účet: 2202123227, kód banky 2010. Na platby v hotovosti nebo na jiný účet nebude brán zřetel.
4.6 V případě přeplatku je Uživatel oprávněn požádat o jeho vrácení, přičemž příslušná částka mu bude vyplacena do 30 dnů ode dne, kdy společnost Adam e-mailem potvrdí existenci přeplatku.
4.7 Uživatel má právo svoji Poptávku bezplatně zrušit nejpozději pět (5) dní před plánovaným zahájením Profesionálních Služeb. Pokud dojde ke zrušení Poptávky později než pět (5) dní před plánovaným zahájením Profesionálních Služeb, může společnost Adam účtovat Uživateli storno poplatek až do výše 30 % doporučené ceny Poptávky, minimálně však 2 000 Kč.
4.8 Adam tímto informuje Uživatele, že v případě, že Uživatel řádně neuhradí cenu za dílo provedené podle Smlouvy o dílo, je společnost Adam Profesionálem zmocněna zahájit proces vymáhání pohledávky a vymáhat ve prospěch Profesionála úhradu všech dlužných částek dle Smlouvy o dílo (včetně smluvních pokut, příslušenství a dalších nákladů spojených s vymáháním).
5. Uzavření smlouvy o dílo
5.1 Smlouva o dílo se uzavře podpisem Objednávky.
5.2 Uzavřením Smlouvy o dílo se Profesionál před zahájením poskytování Profesionálních Služeb zavazuje poskytnout Uživateli Profesionální Služby v rozsahu a za podmínek stanovených v Objednávce Profesionálních Služeb v Místě poskytování služby.
5.3 Společnost Adam nezaručuje profesionální chování, provedení ani kvalitu služeb poskytovaných konkrétním Profesionálem.
5.4 Platforma Adam je účinným nástrojem umožňujícím propojit Uživatele a Profesionála. Společnost Adam Uživateli nedoporučuje konkrétního Profesionála ani jinak neradí s výběrem konkrétního Profesionála.
5.5 V případě opakovaných Poptávek stejného Uživatele nebo Poptávek vztahujících se ke stejnému Místu poskytování služby společnost Adam nezaručuje spojení Uživatele se stejným Profesionálem ani stejné provedení nebo stejnou kvalitu Profesionálních Služeb.
6. Ostatní podmínky smlouvy o dílo
Kromě ujednání uvedených výše v těchto všeobecných obchodních podmínkách a v Poptávce se tímto sjednávají následující podmínky Profesionálních Služeb poskytovaných Uživateli Profesionálem:
6.1 Profesionál je povinen oznámit Uživateli rozsah a konečnou cenu Profesionálních Služeb, a to podpisem Objednávky mezi Profesionálem a Uživatelem.
6.2 Profesionál vyrozumí Uživatele o dokončení Profesionálních Služeb podpisem předávacího protokolu o zhotoveném díle (dále jen „Předávací protokol“), který by měl být podepsán mezi Profesionálem a Uživatelem.
6.3 Profesionál je oprávněn profesionální službu vykonat v kteroukoli dobu a v kterýkoli den podle dohody s Uživatelem.
6.4 Uživatel se zavazuje poskytovat Profesionálovi potřebnou součinnost vyplývající ze smluvních ujednání nebo důvodně požadovanou Profesionálem, a to zejména:
- vpustit Profesionála do prostor, v nichž má být služba vykonána, nebo mu předat klíče či přístupové kódy do budovy za účelem výkonu služby,
- zajistit, aby Místo poskytování služby bylo přístupné a způsobilé pro vykonání služby, a to především, aby z něj byly vyklizeny všechny předměty, které brání nebo mohou bránit výkonu služby. Profesionál není povinen zajistit odstranění těchto předmětů pro zajištění řádného výkonu své činnosti. Nebudou-li tyto předměty odstraněny, Profesionál není povinen ani oprávněn nechat je odstranit a vykonat příslušnou profesionální službu a současně Profesionál neodpovídá za vadné plnění způsobené neodstraněním těchto předmětů. Výše uvedené neplatí, pokud Uživatel projevil v Poptávce zájem o službu nebo se před konečným potvrzením ceny dohodl s Profesionálem na službě, která zahrnuje stěhování nábytku nebo jiných movitých věcí a důkladný úklid po výkonu Profesionální Služby,
- nedělat nic, co brání výkonu Profesionálních Služeb,
- Uživatel se zavazuje bez zbytečného odkladu po ukončení příslušnou profesionální službu prohlédnout a zkontrolovat,
- je-li Uživatel právnickou osobou, zavazuje se zajistit dodržování uvedených povinností uživateli objektu, v němž jsou služby poskytovány.
6.5 V případě prodlení s úhradou ceny za potvrzenou Objednávku (tj. odměny za poskytnuté Profesionální Služby) se Uživatel zavazuje zaplatit
Profesionálovi smluvní pokutu ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý, byť jen započatý den prodlení.
7. Kontrola výkonu Profesionálních Služeb a vyřizování reklamací
7.1 Vzhledem k povaze prováděných činností je Uživatel oprávněn vytknout vady díla Profesionála bezodkladně po jejich zjištění, nejpozději však v den předání prostor Profesionálem, a to uvedením vytýkaných vad v Předávacím protokolu s tím, že je povinen popsat konkrétní vady Profesionálních Služeb, a zasláním kopie Předávacího protokolu na e-mailovou adresu společnosti Adam uvedenou na internetových stránkách společnosti.
7.2 V případě, že nebude služba reklamována způsobem popsaným v odstavci výše, má se za to, že služba byla vykonána řádně v souladu s Objednávkou.
7.3 V případě skrytých vad je Uživatel oprávněn vytknout vady zhotoveného díla bezodkladně po jejich zjištění. Poté, co Uživatel nahlásí společnosti Adam skryté vady, je povinen co nejdříve a nejpozději do 30 dnů od obdržení reklamace sjednat náhradní termín opravy.
7.4 V případě, že Profesionál porušením svých smluvních povinností způsobí Uživateli škodu, má Uživatel právo požadovat od Profesionála náhradu této škody.
7.5 Před vpuštěním Profesionála do Místa poskytování služby je Uživatel povinen bezpečně uložit veškeré cenné a křehké předměty. Za případnou ztrátu nebo poškození těchto předmětů nenese společnost Adam žádnou odpovědnost.
8. Právo uživatelů (jako spotřebitelů)
8.1 Je-li Uživatel spotřebitelem, má práva spotřebitele uvedená v tomto článku.
8.2 Právní předpisy na ochranu spotřebitele dávají Uživateli jako spotřebiteli možnost odstoupit od smlouvy uzavřené s Profesionálem komunikačními prostředky na dálku. Uživatel může od takové smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy.
8.3 Uživatel může od smlouvy uzavřené s Profesionálem rovněž odstoupit, pokud je Profesionál v prodlení s poskytováním Profesionálních Služeb a nesplní tuto povinnost bez zbytečného odkladu poté, co ho k tomu Uživatel vyzval.
8.4 V případě, že právo Uživatele na odstoupení od smlouvy trvá, může Uživatel od smlouvy odstoupit tak, že do 14 dnů od uzavření smlouvy zašle Profesionálovi informaci, že od smlouvy odstupuje. Uživatel může příslušnou informaci zaslat Profesionálovi jakýmkoli ověřitelným způsobem.
8.5 V případě odstoupení od Smlouvy o dílo Profesionál Uživateli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení, vrátí zaplacenou částku. Částka bude vrácena na účet, ze kterého byla odeslána, pokud Uživatel neuvede jiný způsob vrácení. Uživatel bere na vědomí, že za vrácení zaplacené částky je plně odpovědný Profesionál, nikoli společnost Adam.
8.6 Společnost Adam dále upozorňuje, že veškeré závazky a dohody, které Uživatel uzavře s Profesionálem, platí pouze mezi Uživatelem a Profesionálem a řídí se příslušnými ujednáními mezi stranami a platnými právními předpisy.
8.7 Veškeré stížnosti a reklamace Uživatele týkající se Profesionálních Služeb řeší Uživatel přímo s Profesionálem, jak je uvedeno v těchto Všeobecných obchodních podmínkách. Společnost Adam může zprostředkovat komunikaci mezi Uživateli a Profesionály, ale není povinna přijímat a vyřizovat stížnosti Uživatelů.
8.8 Platforma Adam je platforma jako služba, a pokud se Uživatel domnívá, že Platforma má vadu (její kvalita neodpovídá dohodnutým podmínkám), může ji reklamovat. Pokud je vada odstranitelná, může Uživatel požádat o opravu, obměnu nebo slevu. Pokud vadu není možné odstranit a Služby společnosti Adam nelze využívat, může Uživatel odstoupit od smlouvy nebo požádat o slevu.
8.9 Důvodem k podání reklamace nebo stížnosti na Platformu Adam nebo Služby společnosti Adam nemůže být to, že služba nesplňuje subjektivní očekávání Uživatele.
8.10 Pro podání reklamace nebo stížnosti na Platformu Adam nebo Službu společnosti Adam by měl Uživatel kontaktovat společnost Adam a poskytnout následující informace: na co konkrétně si chce Uživatel stěžovat nebo co konkrétně chce reklamovat a proč, kontaktní údaje Uživatele a způsob, kterým chce Uživatel stížnost nebo reklamaci vyřešit. Uživatel může stížnost nebo reklamaci podat elektronicky prostřednictvím kontaktního e-mailu uvedeného na Platformě Adam nebo písemně na adresu sídla společnosti Adam.
8.11 Po vznesení reklamace obdrží Uživatel od společnosti Adam potvrzení, ve kterém bude uvedeno, kdy byla reklamace uplatněna, čeho se reklamace týká a jaký způsob vyřízení reklamace Uživatel požaduje.
8.12 Společnost Adam vyřídí reklamaci neprodleně, nejpozději do 30 kalendářních dnů. Společnost Adam poskytne Uživateli potvrzení s informacemi o datu a způsobu podání reklamace, o případné opravě, době trvání nároku souvisejícího s reklamací nebo o důvodech zamítnutí reklamace společností Adam. Pokud společnost Adam nevyřeší reklamaci do 30 dnů, má Uživatel právo od Smlouvy odstoupit.
8.13 V případě oprávněné reklamace má Uživatel nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů, přičemž tento nárok musí uplatnit do jednoho měsíce od uplynutí lhůty, ve které musí vadu vytknout.
8.14 Uživatel bere na vědomí, že nemůže odstoupit od Smlouvy, pokud jsou Služby společnosti Adam poskytovány Uživateli bezplatně a jsou mu v době uzavření Smlouvy plně poskytnuty. Odstoupení od smlouvy s Profesionálem se řídí smluvním vztahem mezi Profesionálem a Uživatelem.
9. Ochrana osobních údajů
9.1 Společnost Adam může při poskytování svých Služeb zpracovávat osobní údaje. Společnost Adam tímto prohlašuje, že zpracovává osobní údaje v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Bližší informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Oznámení o zpracování osobních údajů, které je k dispozici na této adrese: https://www.mujadam.cz/gdpr-maliri-pokoju-adam.
10. Obsah uživatele
10.1 Obsah uživatele. Uživatel může na platformu Adam nahrávat text, fotografie a další informace, které představují obsah Uživatele. Uživatel je odpovědný za svůj obsah. Nahráním svého obsahu na platformu Adam Uživatel prohlašuje, že je k tomu oprávněn a že nahráním, zveřejněním nebo následným použitím obsahu neporuší žádná práva třetích stran ani právní předpisy. Uživatel nesmí na platformu Adam ani jejím prostřednictvím nahrávat, přenášet nebo jinak poskytovat informace nebo materiály, které jsou nevyžádanou reklamou nebo nevyžádaným obsahem (tj. „spam“), jsou nezákonné nebo obsahují či aktivují jakýkoli škodlivý kód (software, hardware nebo jinou technologii, včetně malwaru, jehož účelem nebo účinkem je umožnit neoprávněný přístup k počítači, softwaru, hardwaru nebo síti nebo je narušit či jinak poškodit; nebo zabránit jinému Profesionálovi nebo Uživateli v přístupu ke Službám společnosti Adam nebo v jejich používání).
10.2 Přístup společnosti Adam k obsahu uživatele. Společnost Adam zaujímá k obsahu Uživatele pasivní a neutrální přístup. To znamená, že společnost Adam tento obsah zpravidla nesleduje ani aktivně nevyhledává skutečnosti nebo okolnosti, které by naznačovaly, že obsah Uživatele je nezákonný. Společnost Adam může z vlastní iniciativy činit dobrovolná vyšetřování nebo přijímat jiná opatření k odhalení, identifikaci a odstranění nezákonného obsahu nebo ke znemožnění přístupu k nezákonnému obsahu. Společnost Adam může také přijmout nezbytná opatření k zajištění souladu s právními předpisy, smluvními podmínkami a nařízeními správních orgánů. Společnost Adam však neodpovídá za nezákonnost, přesnost ani pravdivost obsahu Uživatele. Společnost Adam nepoužívá k moderování obsahu žádné speciální nástroje ani rozhodování na základě algoritmů.
10.3 Způsob oznamování. Společnost Adam obdrží všechna oznámení s informacemi o výskytu obsahu Uživatele v rámci platformy Adam, který oznamovatel (např. Uživatel) považuje za protiprávní. Oznamovatel může oznámení společnosti Adam zasílat na e-mailovou adresu adam@mujadam.cz. Společnost Adam umožňuje, aby oznámení obsahovalo alespoň tyto informace:
(a) dostatečně odůvodněné vysvětlení, proč oznamovatel tvrdí, že je daný obsah protiprávní,
(b) jednoznačné uvedení přesného elektronického umístění obsahu, například přesné adresy URL, a v případě potřeby další informace k identifikaci protiprávního obsahu v závislosti na jeho typu,
(c) jméno nebo funkce osoby, která oznámení podává, a její e-mailová adresa, a to s výjimkou případů, kdy oznamujete obsah, který je podle vašeho názoru trestným činem uvedeným v článcích 3 až 7 směrnice 2011/93/EU,
(d) prohlášení potvrzující, že osoba nebo subjekt podávající oznámení jsou v dobré víře přesvědčeny, že informace a tvrzení obsažené v oznámení jsou přesné a úplné.
10.4 Postup a opatření. Pokud oznámení obsahuje elektronické kontaktní údaje osoby, která oznámení podává, společnost Adam neprodleně oznamovateli zašle potvrzení o přijetí oznámení. Společnost Adam rovněž bez zbytečného odkladu informuje oznamovatele o svém rozhodnutí ohledně informací, kterých se oznámení týká, a poskytne mu informace o nápravných prostředcích, které má v souvislosti s tímto rozhodnutím k dispozici. Pokud se společnost Adam dozví o nezákonné činnosti, protiprávním obsahu nebo obsahu, který není v souladu se všeobecnými obchodními podmínkami, může přijmout opatření k jeho odstranění nebo zamezení přístupu k takovému obsahu. Společnost Adam může případně pozastavit nebo ukončit poskytování svých Služeb takovému Uživateli nebo pozastavit nebo zrušit účet Uživatele. Pokud jsou společnosti Adam známy příslušné elektronické kontaktní údaje a pokud nejde o zavádějící komerční obsah velkého objemu, poskytne všem dotčeným Uživatelům jasné a konkrétní odůvodnění uloženého omezení. Pokud však společnost Adam dojde k závěru, že obsah je v souladu s právními předpisy a všeobecnými obchodními podmínkami, může se také rozhodnout, že proti obsahu nezasáhne.
10.5 Ochrana před zneužitím. Pokud Uživatel často poskytuje zjevně protiprávní obsah, může společnost Adam po předchozím upozornění pozastavit na přiměřenou dobu poskytování svých Služeb a přístup k účtu Uživatele. Pokud navíc oznamovatel často podává zjevně neoprávněná oznámení nebo stížnosti, může společnost Adam po předchozím upozornění pozastavit vyřizování oznámení a stížností dotyčného oznamovatele. Při rozhodování v těchto případech přihlíží společnost Adam k počtu položek zjevně protiprávního obsahu nebo zjevně neopodstatněných oznámení či stížností podaných v určitém období, k jejich poměru k celkovému počtu informací nebo oznámení, k závažnosti zneužití, k povaze protiprávního obsahu, k důsledkům takového zneužití a k úmyslu příjemce služby, osoby, subjektu nebo stěžovatele, pokud lze jejich úmysl dovodit.
11. Společná a závěrečná ustanovení
11.1 Tyto Všeobecné obchodní podmínky se vztahují i na jednotlivé Smlouvy o dílo a Poptávky.
11.2 Tato Smlouva se řídí právem České republiky.
11.3 Služby jsou poskytovány „tak, jak jsou“ a „tak, jak jsou k dispozici“. Společnost Adam se zříká veškerých prohlášení a výslovných, nepřímých nebo zákonných záruk, které nejsou výslovně uvedeny v těchto všeobecných obchodních podmínkách.
11.4 Společnost Adam dále neposkytuje žádná prohlášení, záruky ani nepřijímá žádné závazky týkající se spolehlivosti, včasnosti, kvality, vhodnosti nebo dostupnosti služeb a jakýchkoli služeb vyžádaných prostřednictvím našich služeb, ani nezaručuje, že služby budou nepřetržité a bezchybné.
11.5 Společnost Adam nezaručuje kvalitu, vhodnost, bezpečnost ani dostupnost Profesionála.
11.6 Uživatel uděluje svůj výslovný předchozí souhlas ve smyslu § 1897 věta druhá občanského zákoníku České republiky s tím, aby společnost Adam třetí osobě, kterou si společnost Adam zvolí, postoupila svá práva vyplývající z Poptávky, a to pokud současně s tím na stejnou osobu nebo stejný subjekt převede i své závazky vyplývající z Poptávky. V případě potřeby se Uživatel zavazuje udělit souhlas podle první věty tohoto odstavce v příslušné formě také třetí straně zvolené společností Adam.
11.7 Podle právních předpisů na ochranu spotřebitele má uživatel (jako spotřebitel) právo na alternativní řešení spotřebitelského sporu vyplývajícího ze smlouvy mezi Uživatelem a společností Adam. V takovém případě se Uživatel může obrátit na Českou obchodní inspekci (Ústřední inspektorát, oddělení ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, Česká republika, e-mail: adr@coi.cz, webové stránky: adr.coi.cz).
11.8 Alternativní řešení sporu Uživatele (jako spotřebitele) je zahájeno pouze na žádost uživatele v případě, že se Uživateli spor nepodařilo vyřešit přímo se společností Adam. Žádost lze podat do jednoho roku ode dne, kdy Uživatel poprvé uplatnil své právo ve sporu se společností Adam. Uživatel může svůj spor řešit také online prostřednictvím platformy pro řešení sporů online (ODR).
11.9 Kontaktním místem podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line) je Evropské spotřebitelské centrum ČR, se sídlem na adrese Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, Česká republika, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz.
11.10 Uživatel prohlašuje, že se s těmito všeobecnými obchodními podmínkami seznámil a že s nimi souhlasí.
11.11 Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1. srpna 2024.
Adam Technology s.r.o. | Evropská 2758/11, Dejvice, 160 00 Praha | IČO: 09360735
www.mujadam.cz